ΣΤΟΛΙΔΙΑ ΑΠΟ ΠΑΛΙΑ CD

Γεια σου και πάλι φίλη μου...αυτές τις μέρες θα κουραστείς να με διαβάζεις! Έχω φτιάξει τόσες πολλές χριστουγεννιάτικες κατασκευές που δεν προλαβαίνω να στις δείξω...χεχεχε Γι'αυτό αφήνω τους προλόγους και μπαίνω κατευθείαν στο θέμα! 
Σήμερα θα σου δείξω πώς να φτιάξεις στολίδια για το χριστουγεννιάτικο δέντρο σου (κι όχι μόνο) από παλιά cd. Πολύ εύκολη διαδικασία! Αυτά που έφτιαξα ήταν για τις μυστικές ανταλλαγές που συμμετείχα (juniorsecretsanta2016)
Τα υλικά που χρησιμοποίησα ήταν:
  • παλιά cd
  • κόλλα
  • χαρτόνια (κανσόν και αφρώδη)
  • γκλίτερ
  • εκτυπωτή (για τις φιγούρες μου - βρήκα δωρεάν εκτυπώσιμα στο διαδίκτυο)
  • ψαλίδι 
  • μαρκαδόρο
  • κορδέλα
1. Santa Claus
Βρήκα ένα δωρεάν εκτυπώσιμο, το σχεδίασα πάνω στο αφρώδες χαρτί, το έκοψα και κόλλησα τα κομμάτια του πάνω στο cd, σχεδιάζοντας έναν γλυκούλι Άγιο Βασίλη.


2. Santa owl
Την ίδια διαδικασία ακολούθησα και για την κουκουβάγια, μόνο που εδώ πρόσθεσα λίγη λάμψη με τη βοήθεια ασημένιου γκλίτερ.
Υπάρχει ένα ακόμα στολίδι με cd αλλά δεν μπορώ να σας το δείξω γιατί θα αποκαλυφτώ... είναι για την ανταλλαγή secretelf2016! χιχιχι Θα το δούμε όλοι μαζί όταν η μυστική μου παραλήπτρια παραλάβει το δέμα της (έλεος με τις καθυστερήσεις των ταχυδρομείων).. έχω μεγάλη αγωνία να μάθω αν της άρεσαν τα πραγματάκια που της έφτιαξα, συμπεριλαμβανομένου κι αυτού το στολιδιού!!!
Πως σου φάνηκαν λοιπόν? Σου άρεσαν? Εγώ πάντως πρώτη φορά επιχείρησα κάτι τέτοιο!
Τα λέμε ξανά πολύυυυ σύντομα, φιλάκια!


CONVERSATION

6 Comments:

  1. Είμαστε fun της ανακύκλωσης συσκευασιών, υλικών κτλ, οπότε η ιδέα σου θα αξιοποιηθεί!!! Όλοι έχουμε παλιά cd που δεν παίζουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα χαρώ πολύ να δω και δικές σας κατασκευές Ελευθερία μου! Ας μην ξεχνάμε...blogging is sharing, σωστά?

      Διαγραφή
  2. Θέλουμε να δούμε και το τρίτο στολίδι γιατί παραλάβαμε και μας άρεσε τρελάαααααα!!!! Σε ευχαριστούμε Μαρία μου, τόσο μα τόσο πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Γιάννα μου, δυστυχώς την ώρα της δημιουργίας του δικού σας στολιδιού, παρέλειψα να το φωτογραφίσω, οπότε περιμένω δική σας φωτογραφία! Ήταν χαρά μου...σε φιλώ!

      Διαγραφή
  3. Μαρία μου φέτος έχεις δημιουργικό οίστρο! Είναι πολύ ωραίες οι δημιουργίες σου!
    Λυπάμαι πολύ που δε βρεθήκαμε από κοντά σήμερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Δεσποινάκι μου! Κι εγώ στεναχωρήθηκα να ξέρεις... χαίρομαι όμως που περάσατε καλά! Ελπίζω σε μια δεύτερη συνάντηση, να έχουμε την ευκαιρία να γνωριστούμε δια ζώσης...φιλάκια

      Διαγραφή

Back
to top