ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΜΕ ΦΕΛΛΟ


Τα Χριστούγεννα είναι μια εποχή του χρόνου, που με εμπνέει για χειροτεχνίες! Μπορώ να φτιάξω αμέτρητα χειροποίητα πραγματάκια... κι παρ'όλη την κούραση που περνάω σε συνδυασμό με τις υπόλοιπες υποχρεώσεις μου καθημερινά, δε σου κρύβω ότι το απολαμβάνω πολύ! Ξεφεύγει το μυαλό μου, αδειάζει από τις όποιες σκέψεις...
Τις προάλλες διάβασα την ανάρτηση της φίλης μου Σωτηρίας από το my little world, για τα αγιοβασιλάκια από φελλό και ενθουσιάστηκα! 
Θυμήθηκα ότι κάπου έχω φυλαγμένη μια ολόκληρη σακούλα με φελλούς και είπα, "γιατί δεν φτιάχνω κι εγώ κάτι;" Και έφτιαξα. Πάμε να σου δείξω τις νέες μου δημιουργίες...από φελλό!
Τα υλικά που χρησιμοποίησα - εκτός από τους φελλούς - είναι απλά:
Ζεστή σιλικόνη
Ακρυλικά χρώματα (λευκό & μαύρο)
Χρυσόσκονες
Μαρκαδόρο μαύρο
Τσόχα 
Κορδέλες
σύρματα πίπας
στρογγυλά μικρά πον πομ

1. Χιονανθρωπάκια
Πρώτα έβαψα τους φελλούς με λευκό χρώμα και τους άφησα να στεγνώσουν μια νύχτα. 
Ζωγράφισα τα μάτια και τις μύτες τους και έπειτα τους έντυσα!

2. Πιγκουινάκια
Αρχικά μ'έναν μαύρο μαρκαδόρο σχεδίασα πάνω στο φελλό το περίγραμμα του σώματος.
Στη συνέχεια βάφτηκαν και έμειναν μια νύχτα να στεγνώσουν καλά!
Ζωγραφίστηκαν τα μάτια και οι μύτες τους και ντύθηκαν κι αυτοί!
3. Χριστουγεννιάτικο δέντρο
Εδώ η διαδικασία ήταν πανεύκολη. Πήραμε λίγους φελλούς και με τη βοήθεια της σιλικόνης σχηματίσαμε ένα μικρό δέντρο. Τέλος δώσαμε λίγο χρώμα. Η μία πλευρά βάφτηκε με πράσινο χρώμα και ίδια απόχρωση χρυσόσκονη και η άλλη με κόκκινο και ίδια χρυσόσκονη πάλι... Τόσο απλά.
Και στις τρεις κατασκευές είχα την πολύτιμη βοήθεια του μεγάλου μου γιου, ο οποίος το διασκέδασε πολύ!!! 
Πώς σας φάνηκαν? Δεν είναι πολύ γλυκούτσικα?
Και επειδή οι κατασκευές συνεχίζονται γιατί είμαστε σε τρελό Christmas mood, τα λέμε σύντομα!
Φιλάκια



CONVERSATION

12 Comments:

  1. Ρε συ Μαρία τι ωραία που έγιναν! Πολύ χαριτωμένα! Σούπερ! πάω να διαβάσω κι άλλες αναρτήσεις σου γιατί ένα πουλάκι μου είπε ότι δίνεις ρέστα φέτος!!! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας είναι καλά η Σωτηρία που μου έδωσε την ιδέα και το pinterest που με ξεσηκώνει με τις χιλιάδες do it yourself κατασκευές...χιχιχι Ευχαριστώ Κατερίνα μου για τα καλά σου λόγια, σε φιλώ

      Διαγραφή
  2. Πολύ γλυκούτσικα και ομορφούτσικα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ελευθερία μου, ναι είναι πολύ χαριτωμένα τα "ατιμούτσικα"...χιχιχι φιλιά

      Διαγραφή
  3. Μαρία μου φέτος δίνεις ρεσιτάλ χειροτεχνιας και ο,τι κι αν φτιάχνεις το κανεις τέλειο! Σε ευχαριστώ πολύ για την αναφορά! Σε γλυκοφιλώ...
    Σωτηρία
    www.mylittleworld.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πολύ κυρία μου...χιχιχι ανταποδίδω τη φιλοφρόνηση και σου στέλνω τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  4. Αααα!!Τα ζηλεύω Μαράκι μου!!!Τι να τους πρωτο βάλω να κάνουν όμως; Τα κρατάω για του χρόνου όμως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα, μη νομίζεις ότι κι ο δικός μου έκανε πολλά πράγματα, τις τελικές πινελιές τις έβαλα εγώ! Η συγκεκριμένη χειροτεχνία, είναι για μεγαλύτερα παιδάκια, οπότε ναι "κράτα" την για του χρόνου...φιλάκια

      Διαγραφή
  5. Είναι τέλεια φίλη μου!! Οι κατασκευές σου πάντα ειναι πετυχημένες!!!!Σε φιλώ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εντάξει σας είπα ότι δεν πίνουμε και έχετε ταράξει τις χειροτεχνίες με φελλούς! Θα πάω στη ταβέρνα της γειτονίας στο τέλος.. χαχαχα Είναι απίθανοι οι πιγκουίνοι σας!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο Μαρία μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα η αλήθεια είναι ότι ούτε εμείς πίνουμε...σπάνια! Τώρα θα μου πεις πού βρήκες τόσους φελλούς? Να'ναι καλά η καφετέρια της γειτονιάς! φιλάκια

      Διαγραφή

Back
to top