ΞΕΦΡΕΝΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΤΟ ΛΟΥΝΑ ΠΑΡΚ ΤΑ ΑΗΔΟΝΑΚΙΑ


Χθες επισκεφθήκαμε το χριστουγεννιάτικο χωριό στο λούνα παρκ τα Αηδονάκια. Ήταν το δώρο μας από τη φίλη μου Γεωργία του 4seasonswithgeo μιας και ήμουν η μία από τις τρεις τυχερές νικήτριες του διαγωνισμού που είχε διοργανώσει...
Βρεθήκαμε εκεί γύρω στις 12 το μεσημέρι και περάσαμε τρεις φανταστικές ώρες γεμάτες παιχνίδι και διασκέδαση σ'έναν πολύ όμορφο και γιορτινό χώρο, παρέα με τα τηλεοπτικά Rabbits και τον Άη Βασίλη! Τα παιδιά δε γνώριζαν πού πηγαίναμε γιατί ήθελα να τους κρατήσω για έκπληξη!
Με το που μπήκαμε μέσα και συνειδητοποίησαν ότι είμαστε σε λούνα παρκ, ξετρελάθηκαν! Κι όταν μάλιστα εμφανίστηκαν μπροστά τους τα rabbits, χαμογέλασαν πλατιά... ο μεγάλος μου στήθηκε και για φωτογραφία ενώ ο μικρός δίστασε για να μην σου πω ότι φοβήθηκε λιγάκι! χεχεχε
Ανέβηκαν σχεδόν σε όλα τα παιχνίδια του λούνα παρκ και εγώ σαν κλασική χαζομαμά δε σταμάτησα να τους φωτογραφίζω... Το πιο συναρπαστικό από όλα ήταν το "σκουλήκι" στο οποίο τα συνοδεύσαμε κι εμείς. Μας άρεσε τόσο πολύ που ανεβήκαμε 3 φορές +1 που μας έκαναν δώρο!


Φυσικά δεν παραλείψαμε να αγοράσουμε και διάφορες λιχουδιές όπως ποπ κορν, μαλλί της γριάς και γλειφιτζούρια! 
Φύγαμε με τις καλύτερες εντυπώσεις και αν και μακρυά μας, σκεφτόμαστε να ξαναπάμε σύντομα! 

Γεωργία μου, ευχαριστούμε πολύ για την ευκαιρία που μας έδωσες να επισκεφθούμε έναν τέτοιο χώρο που αδιαμφισβήτητα είναι η χαρά των παιδιών, ειδικά αυτές τις γιορτινές μέρες! Περάσαμε ένα χαρούμενο οικογενειακό πρωινό! 
Αν θες κι εσύ φίλη μου να βρεθείς στον ίδιο χώρο αυτές τις μέρες και να διασκεδάσεις με την καρδιά σου, παρέα με την οικογένειά σου, τότε μπες στην επίσημη σελίδα  και διάβασε όλες τις σχετικές πληροφορίες για το χριστουγεννιάτικο χωριό στο λούνα παρκ "τα αηδονάκια"! Είναι μία συναρπαστική εμπειρία που δεν πρέπει να χάσεις! 
Καλημέρα και καλή εβδομάδα!
Και μην ξεχνάς... μας χωρίζουν μόλις 6 μέρες από τα Χριστούγεννα! 
Φιλιά



CONVERSATION

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου

Back
to top