HAPPY MOM BLOGGERS BRUNCH DAY: ΗΜΟΥΝ ΚΙ ΕΓΩ ΕΚΕΙ!

Photo credits to "My Lovable Baby"
Την προηγούμενη Κυριακή, έζησα ένα από τα ωραιότερα πρωινά της ζωής μου! Παρέα με άλλες μαμάδες bloggers σ'έναν υπέροχο χώρο, στο The underdog σε μια από τις ωραιότερες περιοχές της Αθήνας, στο Θησείο!
Ο λόγος της συνάντησης μας (άλλο ένα πετυχημένο) το Mom Bloggers Brunch Day , που είχαμε προγραμματίσει εδώ και μέρες, με αφορμή τον ερχομό της γλυκιάς μας Ελπίδα του Two boys and hope στην πρωτεύουσα, το τριήμερο της 28ης Οκτωβρίου!
Το όλο concept, την οργάνωση, το συντονισμό και την υλοποίηση αυτού του brunch ανέλαβε με μεγάλη επιτυχία η αγαπημένη μας Ασπασία του My lovable baby και φυσικά μείναμε όλες κάτι παραπάνω από ευχαριστημένες! Ενθουσιαστήκαμε βασικά με όλα...
Photo credits to "My lovable baby"
Το μαγαζί ήταν άπαιχτο, το περιβάλλον φιλικό και άνετο και το φαγητό θεϊκό, πεντανόστιμο!

Η δε διακόσμηση του χώρου, ήταν κι αυτή υπερπαραγωγή χάρη στην Ασπασία, η οποία είχε φροντίσει να ταιριάζει απόλυτα με τον εορτασμό (της ξενόφερτης γιορτής) του Halloween! ... Αραχνούλες, spooky σουπλά, καπελάκια μαγισσών, μάσκες μπαλόνια ήταν μερικές από τις λεπτομέρειες που πρόσθεταν λίγη έξτρα μαγεία στην ημέρα!
Όλα τα παραπάνω σε συνδυασμό με την τέλεια παρέα που είχαμε, τον τρελό ενθουσιασμό, την ανεβασμένη διάθεση και τα φωτεινά χαμόγελα, συνέθεσαν το παζλ του πιο τέλειου Κυριακάτικου πρωινού!

Έχω λοιπόν να δηλώσω (ξανά) ότι πέρασα αξέχαστα, μοναδικά και ανυπομονώ για το επόμενο event!  Είμαι ιδιαίτερα ευτυχής που ανήκω σ'αυτή τη χαρούμενη παρέα, με τις τόσο ενδιαφέρουσες υπάρξεις! Χάρηκα πολύ που σας συνάντησα πάλι και φυσικά πού γνώρισα κι όλα τα υπόλοιπα κορίτσια από blogs που παρακολουθώ και διαβάζω, καιρό τώρα! Σίγουρα ο χρόνος δεν έφθασε, να τα πούμε με όλες αναλυτικότερα, αλλά το ότι βρισκόμαστε στον ίδιο χώρο, το ότι ανταλλάξαμε δυο κουβέντες, λίγα βλέμματα και πολλά χαμόγελα, μου ήταν αρκετό!

Θα κλείσω αυτή την ανάρτηση λέγοντας ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλες σας -και κυρίως στην Ασπασία- γι'αυτή τη μοναδική εμπειρία που μοιραστήκαμε! Εις το επανιδείν φίλες μου!

Σας φιλώ γλυκά!

P.S: Για περισσότερες λεπτομέρειες αλλά και φωτογραφικό υλικό, διάβασε την ανάρτηση που έγραψε η Ασπασία (My lovable baby)



CONVERSATION

6 Comments:

  1. Μαρία μου, εγώ ευχαριστώ που ήσουν εκεί μαζί μας με καλή διάθεση και χαμόγελο και συνετέλεσες και εσύ μαζί με τα λοιπά κορίτσια στο να περάσουμε όμορφα όλες μαζί! Σε φιλώ!
    Aspasia <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ασπασία μου, πάντα γλυκιά και ευγενική! Το ευχαριστηθήκαμε και περάσαμε σούπερ κι αυτό είναι γεγονός! Σε φιλώ κι εγώ!

      Διαγραφή
  2. Όμορφο Κυριακάτικο πρωινό, υπέροχη οργάνωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Μαρία μου, από αυτά που μας αρέσουν κι έχουμε συνηθίσει...φιλιά

      Διαγραφή
  3. Χάρηκα και εγώ πολύ που σε γνώρισα! Μακάρι να είχαμε άλλο τόσο χρόνο να τα λέγαμε καλύτερα! Με το καλό και σε επόμενες συναντήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Κατερίνα μου, κι εγώ χάρηκα πολύ! Ελπίζω την επόμενη φορά να τα πούμε περισσότερο! φιλάκια

      Διαγραφή

Back
to top