WOODEN HOUSES LUCKY CHARMS


Πριν μερικά χρόνια, όταν μπήκα στο μαγικό κόσμο του blogging - ούσα τότε full time & stay at home mom - κόλλησα ταυτόχρονα και το μικρόβιο του crafting (που λένε και στο χωριό μου). Με ενθουσίασε η ιδέα των χειροποίητων κατασκευών και θέλησα να ασχοληθώ. Σιγά-σιγά στην αρχή, μιας και δεν γνώριζα τις δυνατότητές μου. Δημιουργούσα μόνη μου, παίρνοντας ιδέες από παντού, βιτρίνες, περιοδικά, τηλεόραση, αλλά και από το διαδίκτυο φυσικά! Φαντάζομαι εσύ φίλη μου που με ακολουθείς και με διαβάζεις, θα το γνωρίζεις αυτό!😜😜 Και εννοείται ότι η εποχή που "τα δίνω όλα" είναι τα Χριστούγεννα. 
Θα συμφωνήσεις μαζί μου, ότι τα Χριστούγεννα - εκτός από την ομορφότερη περίοδο όλου του χρόνου - είναι και η καταλληλότερη περίοδος για έμπνευση και δημιουργία, σωστά? 
Φέτος ξεκίνησα πάλι νωρίς, νωρίς να μπαίνω σε Christmas mood. Εννοείται πως έχουμε στολίσει το δέντρο μας και τα σχετικά, έχω πάρει μέρος σχεδόν σε όλες τις μυστικές ανταλλαγές και συνεχίζω ακάθεκτη! Αυτό που δεν γνωρίζεις όμως φίλη μου, είναι ότι σκέφτηκα να το πάω ένα βηματάκι παραπέρα με τις diy κατασκευές. Τι εννοώ? θα σου πω ευθύς αμέσως...
Λίγο η αγάπη μου για το χειροποίητο και για τα φυσικά υλικά, όπως το ξύλο για παράδειγμα, λίγο η παρότρυνση φίλων και συγγενών να κάνω το χόμπι μου "επάγγελμα" έγιναν το έναυσμα να δω την όλη φάση πιο ενεργά. Ήταν η αφορμή για ένα νέο ξεκίνημα στη ζωή μου που ήδη μου δίνει πολλή χαρά. Θερμός υποστηρικτής και βοηθός μου σε όλο αυτό, ένας άλλος καλλιτέχνης του είδους του. Ο μπαμπάς μου, συνταξιούχος ξυλουργός και νυν προμηθευτής μου (αφού διατηρεί ακόμα το εργαστήριο του στο χωριό μας) στο βασικό υλικό που επέλεξα να κάνω το ντεμπούτο μου... τις μικρές ξύλινες δημιουργίες! Και αφού βρισκόμαστε 35 ημέρες πριν τα Χριστούγεννα🎄 είπα να ξεκινήσω με αυτά τα ξύλινα σπιτάκια, τυχερά γούρια για το 2018! 
Είναι όλα ζωγραφισμένα στο χέρι και διακοσμημένα με διάφορα στοιχεία για όλα τα γούστα. Το κάθε ένα το αγάπησα το ίδιο και το έφτιαξα με πολύ μεράκι και μπόλικη αγάπη!💗 Ελπίζω να τα αγαπήσετε κι εσείς το ίδιο. 💗

Εννοείται ότι σ'όλη αυτή την "ιστορία" έπεται και συνέχεια καθότι οι ιδέες είναι πολλές και η δημιουργικότητα χτυπάει κόκκινο! 
Προς το παρόν σας γλυκοφιλώ💋💋💋
Μαρία

Υ.Σ. όποιος ενδιαφέρεται για τα γουράκια μου και θέλει περισσότερες πληροφορίες, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου μέσω email, facebook, instagram

CONVERSATION

18 Comments:

  1. Είναι όλα πολύ ξεχωριστά!!Μπράβο και καλή επιτυχία στο νέο σου ξεκίνημα.Εγώ ενδιαφέρομαι,θα έρθω να τα πούμε στο instagram.kisses!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεσποινάκι σ'ευχαριστώ πολύ πολύ! Ναι, ότι θες στείλε μνμ! 😙 φιλια

      Διαγραφή
  2. Μαρία μου είναι μοναδικά και υπέροχα! Μπράβο για την πολύ καλή δουλειά αλλά και το γούστο σου! Τα φιλιά μου!
    Σωτηρία
    www.mylittleworld.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι υπέροχα Μαρία μου!!! Μπράβο σου και καλή αρχή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το ξύλο είναι το πιο ζεστό υλικό και οι δημιουργίες σου τόσο όμορφες!
    Καλώς σε βρηκα και καλή συνέχεια στις γιορτινές προετοιμασίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστά Νίκη! Είναι αγαπημένο μου υλικό για κατασκευές! Σ'ευχαριστώ που πέρασες!

      Διαγραφή
  5. λατρευω οτιδήποτε ξύλινο και τα σπιτάκια σου ειναι αξιολάτρευτα!!! και εχουν και πομ πομ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ της ίδιας άποψης είμαι Ζήνα μου! Σ'ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο!

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφα τα σπιτάκια σου πράγματι! Μου αρέσει πολύ κι εμένα το ξύλο ως υλικό και το θεωρώ πολύ χειμωνιάτικο και cozy, ταιριάζει στα Χριστούγεννα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μαρία, για τα καλά σου λόγια! Καλώς βρεθήκαμε! φιλιά

      Διαγραφή
  7. Καλή αρχή Μαρία μου!! Είναι όλα πανέμορφα και θα συμφωνήσω ότι είναι πολύ ωραίο συναίσθημα να δημιουργείς!! Τυχερή που έχεις τέτοιο μπαμπά!! Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελεάννα μου, σ'ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο! Να είσαι καλά, φιλάκια

      Διαγραφή
  8. Υπέροχα... και μπράβο! Καλή αρχή και καλή επιτυχία σε ότι κάνεις!

    www.artdecorationcrafting.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Χριστινιώ μου! Να είσαι καλά! φιλάκια πολλά

      Διαγραφή

Back
to top