ΛΑΧΤΑΡΙΣΤΈΣ ΦΩΛΙΕΣ ΜΕ ΑΥΓΟ ΤΥΡΙ ΚΑΙ ΓΑΛΟΠΟΥΛΑ!

Αν σου αρέσουν τα αυγά, τότε αυτή η πεντανόστιμη συνταγή είναι ιδανική για το πρωινό ή το brunch του Σαββατοκύριακου! Ένας πρωτότυπος τρόπος να σερβίρεις τα αυγά σου στο φούρνο με υλικά της αρεσκείας σου. 
Με δυο λόγια πρόκειται για ένα απολαυστικό πιάτο αυγών με πολλά πρόσωπα αφού οι συνδυασμοί που μπορείς να κάνεις είναι πάρα πολλοί. 
Ανάλογα με τη σύνθεση του πιάτου και τα υλικά (μπέικον, προσούτο, σολομό, φρέσκα μυρωδικά, διαφόρου τύπου τυριά) που θα χρησιμοποιήσεις του δίνεις το αποτέλεσμα της αρεσκείας σου. Κι αν για παράδειγμα σερβιριστεί μαζί με σαλάτα ή λαχανικά μπορείς να δημιουργήσεις άνετα και ένα γρήγορο γεύμα ανεξαρτήτου ώρας! 
Η δική μου γρήγορη εκδοχή αποτελείται από απλά υλικά που όλοι έχουμε στο ψυγείο μας, τυρί gouda, καπνιστή γαλοπούλα ενίοτε και μπέικον και φυσικά αυγό!

Υλικά για 4 άτομα:
4 φέτες τυρί τύπου gouda
4 φέτες καπνιστή γαλοπούλα
4 μεσαία αυγά
4 φέτες ψωμί για τοστ ολικής άλεσης
αλατοπίπερο
βούτυρο λιωμένο
Εκτέλεση:
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς Κελσίου
Παίρνουμε μια μεταλλική φόρμα για μάφινς και βουτυρώνουμε 4 θήκες
Σε μία ξύλινη επιφάνεια κοπής κόβουμε μ'ένα μαχαίρι την κόρα του ψωμιού (το γύρω - γύρω περιμετρικά)
Στη συνέχεια μ'έναν πλάστη ανοίγουμε τη φέτα του ψωμιού να πλατύνει αρκετά προκειμένου να τη χρησιμοποιήσουμε ως βάση μέσα στη φόρμα 
Τοποθετούμε τις φέτες μέσα στης θήκες της φόρμας και από πάνω βάζουμε το τυρί και τη γαλοπούλα που τα έχουμε κόψει σε λωρίδες.
Τέλος σπάμε πάνω από κάθε φωλίτσα τα αυγά και αλατοπιπερώνουμε.
Ψήνουμε για περίπου 10-15 λεπτά στις αντιστάσεις ή μέχρις ότου να ασπρίσει το ασπράδι αλλά ο κρόκος να παραμείνει σχετικά ζουμερός
Ξεφορμάρουμε προσεχτικά με ένα μαχαίρι ή μια σπάτουλα και σερβίρουμε!
Δοκίμασε τα αυγά σε φωλιές και είμαι σίγουρη ότι θα τους εντυπωσιάσεις όλους! 

Σε γλυκοφιλώ
Μαρία






CONVERSATION

7 Comments:

  1. Τι έξυπνη ιδέα να βάλεις ψωμί! Πολύ μου αρέσει! Θα το δοκιμάσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Κατερίνα μου, ναι, να τα δοκιμάσεις είμαι σίγουρη ότι θα σου αρέσουν! φιλάκια

      Διαγραφή
  2. Γαργαλιστικά... και σαν γεύση και σαν εικόνα χαχαχαχχα!

    www.artdecorationcrafting.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι υπέροχα και..ξεσηκωτικά! Θα τα δοκιμάσουμε κι εμείς σύντομα!

    (Nouazeta :) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα χαρώ να μάθω τις εντυπώσεις σας, Έφη μου! Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  4. Αυτές οι φωλίτσες αυγών είναι τέλειες! Κρίμα που η κόρη μου έχει αλλεργία στο αυγό και δεν μπορεί να το φάει. Θα το δοκιμάσω όμως για τους υπόλοιπους. φιλάκιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Back
to top