8 diy προτάσεις για το αμπαλάζ των χριστουγεννιάτικα δώρων σου

Τα Χριστούγεννα είναι αδιαμφισβήτητα η πιο όμορφη περίοδος όλου του χρόνου! Χριστούγεννα σημαίνει αγάπη, προσφορά, γενναιοδωρία, χαμόγελα, ελπίδα. Από την άλλη, αυτή την περίοδο συνηθίζουμε να χαρίζουμε δωράκια σε φίλους και αγαπημένα πρόσωπα της οικογένειάς μας. Είναι ένας τρόπος κι αυτός να δείξουμε την αγάπη μας.  Η κίνηση είναι που μετράει βέβαια και όχι το δώρο! Φθηνό ή ακριβό, αγοραστό ή χειροποίητο, όπως και να έχει είναι η επιλογή μας για κάποιο ξεχωριστό πρόσωπο. 
diy-christmas-gifts-wrapping-ideas

Ένας σημαντικός παράγοντας που απογειώνει το δώρο μας, είναι το αμπαλάζ του! Προσωπικά, δίνω τεράστια σημασία στο περιτύλιγμα! Με εντυπωσιάζει το όμορφο, προσεγμένο κουτί και με προδιαθέτει για μια εξίσου εντυπωσιακή συνέχεια... δε συμφωνείς;
Γι'αυτό κι εγώ τα τελευταία χρόνια, ειδικά την περίοδο των Χριστουγέννων φροντίζω να εντυπωσιάζω τους παραλήπτες των δώρων μου (προσπαθώ δλ), προσφέροντάς τους δώρα σε πακέτα που φέρουν την "υπογραφή" μου - αυτή του καλλιτέχνη που κρύβω μέσα μου...χεχεχεχε
Σ'αυτό το ποστ θα βρεις τις δικές μου 8 diy προτάσεις για το αμπαλάζ των χριστουγεννιάτικων δώρων σου. Αγαπημένο μου βασικό υλικό όπως θα παρατηρήσεις, το craft paper, το οποίο "ντύνω" με διάφορα άλλα υλικά όπως ακρυλικά χρώματα, κορδέλες, σπάγκο κι άλλα είδη χειροτεχνίας.






Δώστε λάμψη και μαγεία τα φετινά Χριστούγεννα σε εσάς και τους δικούς σας!

CONVERSATION

2 Comments:

Back
to top