ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΤΟ AGROVILLE

Την πιο όμορφη περίοδο του χρόνου, τα Χριστούγεννα, την περιμένουμε όλοι μικροί και μεγάλοι, με μεγάλη ανυπομονησία και λαχτάρα! Είναι από τις μέρες εκείνες που κάνουμε όλοι μια μικρή παύση - λίγων ημερών - από εργασία, σχολείο και υποχρεώσεις, για να συναντήσουμε συγγενείς και φίλους και να περάσουμε ξέγνοιαστα! Κάθε χρόνο ο προγραμματισμός των εορτών, προγραμματίζεται από νωρίς για όλους μας! Για μας φέτος, η ιδέα ενός ολιγοήμερου ταξιδιού, ήρθε γρήγορα αφού δεν θα βρισκόμαστε με την υπόλοιπη οικογένεια μου - τους γονείς μας εννοώ - και προκειμένου να κάνουμε κάτι διαφορετικό και όμορφο, αποφασίσαμε να φύγουμε εκτός Αθήνας... έτσι άρχισε η αναζήτηση προορισμών!

Σκοπός μας ήταν να βρούμε κάτι κοντά στην Πάτρα, επειδή θα πηγαίναμε ούτως ή άλλως για τα πρώτα γενέθλια του ανιψιού μου. Συνεπώς ένας προορισμός εκεί τριγύρω θα ήταν ο ιδανικός. Μην ξεχνάς ότι το ταξίδι αυτό θα το κάναμε μαζί με παιδιά, που σημαίνει, μεγάλες αποστάσεις = ατελείωτη γκρίνια! Αρχική μου επιθυμία ήταν να πάμε στα Τρίκαλα Κορινθίας ή στα Καλάβρυτα, σ'έναν ξενώνα με τζάκι κι όχι σε ξενοδοχείο! Λόγω όμως της μεγάλης πληρότητας στα περισσότερα καταλύματα της αρεσκείας μας, που σχεδόν άγγιζε το 100%, εγκατέλειψα γρήγορα αυτή την ιδέα. Κάποια στιγμή όταν googlαρα στο διαδίκτυο τη φράση "ξύλινα σπίτια" εμφανίστηκε στην οθόνη μου ΑΥΤΟ που είχα φανταστεί στο μυαλό μου, ως ιδανικός προορισμός για τις ημέρες των Χριστουγέννων... το Αχαϊκό Χωριό, ένα ορεινό αγρόκτημα με παραδοσιακούς ξύλινους και πετρόχτιστους ξενώνες! Αυτό ήταν, κάναμε αμέσως κράτηση...

Διανυκτερεύσαμε μια βραδιά στην Πάτρα (προ-παραμονή Χριστουγέννων) για τα γενέθλια του μικρού μας μπόμπιρα και την επόμενη το μεσημέρι ξεκινήσαμε ακολουθώντας την εθνική οδό Αιγίου-Καλαβρύτων (προς Αθήνα). Το Agroville βρίσκεται στην ορεινή Αγιάλεια, στην πλαγιά του όρους Κλωκού, στο μέσον της διαδρομής Αιγίου Καλαβρύτων, πάνω από το χωριό Άγιος Παντελεήμονας. Από την Αθήνα απέχει μόνο δύο ώρες!

Μετά από αρκετές στροφές φθάσαμε σ'έναν χωματόδρομο... αναρωτηθήκαμε "μα πού είμαστε, έχουμε έρθει σωστά;" Ακολουθήσαμε το χωματόδρομο (περίπου 500μ.) ανεβαίνοντας πιο ψηλά... μετά από λίγο, αντικρίσαμε το χωριό με τα ξύλινα σπίτια. Εκείνη τη στιγμή, αισθανθήκαμε σαν να βρισκόμαστε στη μέση του πουθενά... όλο το τοπίο ήταν σαν ένας επίγειος παράδεισος ηρεμίας και ψυχικής γαλήνης!

Το χωριό είναι χτισμένο σε υψόμετρο 1350 μ, πάνω σ'έναν βράχο του βουνού (που μοιάζει με μπαλκόνι) με υπέροχη θέα, ενώ βρίσκεται στα όρια της δασικής και της αλπικής ζώνης.

Όταν φθάσαμε, μας υποδέχτηκαν εγκάρδια οι ιδιοκτήτες μ'ένα κέρασμα (γλυκό κουταλιού, καρύδια και τσίπουρο) δίπλα στο τζάκι στο κεντρικό κτίριο, στο καθιστικό της τραπεζαρίας. Το σχεδόν χιονισμένο τοπίο, ήταν μαγευτικό ενώ το κρύο τσουχτερό... επικρατούσε μια απόλυτη ησυχία - που γαλήνεψε την ψυχή και το νου μας.
Στη συνέχεια, ένας υπάλληλος μας οδήγησε στο ξύλινο σπιτάκι μας ή μάλλον σπιταρόνα για να τακτοποιηθούμε και να ξαποστάσουμε, ενώ μας βοήθησαν με τη μεταφορά των αποσκευών.
Ο δικός μας ξενώνας λεγόταν "Kerinitis" και ήταν ένα πολύ ευρύχωρο και ζεστό σπίτι φτιαγμένο από ολόκληρους Φινλανδικούς κορμούς, με τζάκι, καθιστικό, 2 wc με ντους και 8 κρεβάτια (2 μονά και 3 κουκέτες). Θα μπορούσαμε άνετα να φιλοξενήσουμε άλλη μία οικογένεια...χεχεχε😊😊
Τα σπίτια του Αχαϊκού χωριού χωρίζονται σε πέτρινα αρχοντικά (120τμ) και σε ξύλινους ξενώνες (55τμ), που μπορούν να φιλοξενήσουν από μία οικογένεια έως και περισσότερα άτομα, με όλες τις σύγχρονες ανέσεις.

Αφού βολευτήκαμε, πήγαμε στο κεντρικό κτίριο και συγκεκριμένα στην τραπεζαρία για να γευτούμε τα πιάτα που μας είχε προτείνει ο σεφ της κουζίνας. Κόκορας κοκκινιστός με πατατούλες, μοσχάρι με χυλοπίτες αλά κρεμ, προβατίνα σιγομαγειρεμένη στη γάστρα με πατάτες και σαλάτα και φρέσκο ζυμωτό ψωμάκι. Εδώ να σου πω ότι τα περισσότερα υλικά της κουζίνας, είναι ντόπια - δικής τους παραγωγής (αυγά, τυριά, γάλα αγελαδινό κ κατσικίριο, λάδι, κρέατα, λαχανικά).
Ο δε χώρος της τραπεζαρίας με το μεγάλο ενεργειακό τζάκι είναι πολύ ζεστός και φιλικός, διαθέτει μεγάλα μοναστηριακά τραπέζια, στημένα μπροστά στις τεράστιες τζαμαρίες που σου επιτρέπουν να χαζεύεις τη θέα του βουνού και της γύρω περιοχής! Στην τραπεζαρία εκτός από το φαγητό μπορείς να απολαύσεις ζεστά ροφήματα, ποτά ή σπιτικά γλυκά γύρω από το τζάκι, ενώ στα τραπέζια να παίξεις επιτραπέζια παιχνίδια με την οικογένεια σου ή την παρέα σου. Το Agroville, εκείνες τις γιορτινές μέρες είχε 100% πληρότητα και κατά κύριο λόγο οικογένειες, όπως εμείς.
Το ίδιο απόγευμα (παραμονή Χριστουγέννων), έγινε αναπαράσταση της γέννησης (με πραγματικούς ανθρώπους και ζώα στη φάτνη) ενώ ήρθε ο Άγιος Βασίλης καβάλα σ'ένα άλογο, φέρνοντας δώρα στα παιδάκια.
Το βράδυ στο ρεβεγιόν, γιορτάσαμε όλοι οι ένοικοι, σαν μια μεγάλη παρέα με καλή μουσική και έναν πλούσιο μπουφέ με νόστιμα εδέσματα και γλυκά όπως γαλοπούλα γεμιστή, χοιρινό, παραδοσιακές πίτες, γιορτινές σαλάτες κ.ά.
Στο γεμάτο θαλπωρή σπιτάκι μας, με το τζάκι πάντα αναμμένο (ξύλα δωρεάν πάντα στη διάθεσή μας), περάσαμε ωραίες οικογενειακές στιγμές, παίζοντας επιτραπέζια, χαλαρώνοντας μετά τις βόλτες μας και απολαμβάνοντας την πλήρη ηρεμία της φύσης!

Το άλλο πρωί, ξυπνήσαμε σχετικά νωρίς και κατευθυνθήκαμε στο σαλέ για το πρωινό μας. Άλλη μια έκπληξη μας περίμενε. Ένας μεγάλος μπουφές με χίλιες δυο λιχουδιές μας εξασφάλισε ένα πλούσιο πρωινό με παρθένες γεύσεις, αγνά υλικά και παραδοσιακά προϊόντα. Φρέσκο γάλα από τις αγελάδες, ομελέτες και αυγά από τις κοτούλες του αγροκτήματος, σπιτικές μαρμελάδες και γλυκά, φρέσκο στυμμένος χυμός, και πολλά άλλα. Όλα ιδανικά για ένα ισορροπημένο πρωινό που μας έδωσε ενέργεια για τις δραστηριότητες που ακολούθησαν.
Και ναι, ακολούθησε ένα υπέροχο πρόγραμμα γεμάτο δράση και περιπέτεια. Ξεκινήσαμε με τοξοβολία και ιππασία, ενώ στη συνέχεια πήγαμε στην πίστα περιπέτειας. Ο μεγάλος μου γιος είχε την ευκαιρία να κάνει αναρρίχηση, να περπατήσει ισορροπώντας στην αερογέφυρα και έπειτα να πετάξει κάνοντας flying fox ή Rapel. Γενικά, υπάρχει μεγάλη γκάμα δραστηριοτήτων (πινγκ-πονγκ, τοξοβολία, ιππασία, ορειβασία, κάγιονινγκ, αλεξίπτωτο πλαγιάς, τζιπάδα μέχρι την κορυφή, συγκομιδή φρούτων και καρπών, αναρρίχηση, αερογέφυρα, flying fox, ποδόσφαιρο, βόλευ, φροντίδα ζώων, άρμεγμα, μάζεμα αυγών από τις κότες, τσοπάνεμα, χρήση πίστας χιονοέλκυθρου κτλ ανάλογα εποχής και καιρικών συνθηκών)
Ανήμερα των Χριστουγέννων, επισκεφθήκαμε το τουριστικό θέρετρο των Καλαβρύτων (απόσταση 40 λεπτά), για καφεδάκι και φαγητό. Κατεβήκαμε τον πεζόδρομο με τα μαγαζάκια που πωλούν παραδοσιακά προϊόντα και φθάσαμε στην πλατεία. Ανάψαμε το κεράκι μας στην εκκλησία και μετά κάτσαμε για καφέ απολαμβάνοντας για λίγο τις ζεστές ακτίνες του ήλιου.
Λόγω της ημέρας, όλα τα φαγάδικα ήταν γεμάτα κι έτσι μετά από αρκετή ώρα αναζήτησης εγκαταλείψαμε την ιδέα του φαγητού σ'ένα από αυτά. Επιστρέψαμε στο χωριό μας, αργά το απόγευμα και απολαύσαμε εκεί τα νόστιμα πιάτα του μάγειρα που αυτή τη φορά περιλάμβαναν σαλάτα, μπιφτέκια για τα παιδιά και μοσχαρίσιες μπριζόλες για μας, παραγωγή του αγροκτήματος. Ακολούθησε καφεδάκι δίπλα στο τζάκι της τραπεζαρίας και μετά ξεκούραση στο σπιτάκι μας...

Το επόμενο πρωί, το περιμέναμε πώς και πώς... μα για το εξαιρετικό πρωινό που μας περίμενε πάλι στο μπουφέ...χεχεχε Φάγαμε πάλι του σκασμού και μπήκαμε πάλι στο αυτοκίνητο για τα Καλάβρυτα... αυτή τη φορά θέλαμε να επισκεφθούμε τα αξιοθέατα της περιοχής, που δεν είχαμε δει την προηγούμενη μέρα!

Πρώτη στάση το χιονοδρομικό κέντρο στις πλαγιές του Χελμού, που δυστυχώς είχε ελάχιστο χιόνι. Δεν πτοηθήκαμε όμως. Απολαύσαμε το ζεστό μας ρόφημα μέσα στο σαλέ και έπειτα βγάλαμε εισιτήρια για μια βόλτα με το τελεφερίκ, που για τα παιδιά ήταν μια πρωτόγνωρη εμπειρία!
Μια επίσης μοναδική εμπειρία ζήσαμε κατά την επίσκεψη μας στην Ιερά Μονή του Μεγάλου Σπηλαίου με την τεράστια ιστορία, την επιβλητική του θέση που σε μαγεύει αλλά και το χαρακτηριστικό κειμήλιο,την θαυματουργή εικόνα της Παναγιάς, έργο του Ευαγγελιστή Λουκά!
Αφού βρεθήκαμε στην περιοχή, δεν θα μπορούσαμε να μην επισκεφθούμε το ξεχωριστό στο είδος του Σπήλαιο των Λιμνών στα Καστριά. Ένα σπουδαίο μνημείο της φύσης, μοναδικής ομορφιάς με υπέροχα τοιχώματα στολισμένα με θαυμάσια σταλακτικά συμπλέγματα που αξίζει κανείς να δει από κοντά.
Όταν επιστρέψαμε στο Agroville, κάναμε μια στάση στο κεντρικό σαλέ για καφεδάκι και γλυκό δίπλα στο τζάκι, πριν κλειστούμε στο δωμάτιο μας για επιτραπέζια και ξεκούραση...αυτό ήταν το τελευταίο μας βράδυ εκεί και θέλαμε να ευχαριστηθούμε στο έπακρο τη θαλπωρή του χώρου αλλά και την ηρεμία του βουνού.

Οι μέρες μας στο Αχαϊκό χωριό αποτέλεσαν μέρες χαλάρωσης και απόλαυσης και θα μείνουν χαραγμένες στο μυαλό και στις καρδιές μας! Περάσαμε φανταστικά, ξεχωριστά και γυρίσαμε στο σπίτι μας με αμέτρητο φωτογραφικό υλικό!

Όλα τα όμορφα κάποτε τελειώνουν, έτσι τελείωσε και αυτό το ταξίδι που μας έδωσε τόσα πολλά... γνωρίσαμε υπέροχους, δοτικούς ανθρώπους οι οποίοι μας πρόσφεραν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τη φιλοξενία τους και μας περιποιήθηκαν. Ζήσαμε την εμπειρία ενός εναλλακτικού τουρισμού, αυτού που σε φέρνει κοντά στη φύση και στα αμέτρητα αγαθά της. Είδαμε τα πρώτα χιόνια του φετινού χειμώνα και γεμίσαμε τα πνευμόνια μας με καθαρό αέρα. Απολαύσαμε τη βουνίσια ομορφιά και τη σιωπή του απέραντου... κι όλα αυτά στο Αχαϊκό Χωριό ή Agroville! Φεύγοντας δώσαμε μια υπόσχεση στον εαυτό μας, να μας έχει ο Θεός καλά και να ξαναπάμε!
Το Αχαϊκό Χωριό είναι μια πρόταση εναλλακτικού τουρισμού με δραστηριότητες αγροτουριστικές, βουνού, αθλητικές, κατασκήνωσης αλλά και ένα ορεινό καταφύγιο και ησυχαστήριο για εσένα που ψάχνεις κάτι ιδιαίτερο, ξεχωριστό, και κυρίως ανθρώπινο και φιλικό. Αν έχεις κουραστεί από τους γρήγορους ρυθμούς της πόλης, επιθυμείς να ξεφύγεις αλλά και  να μείνεις μακριά από αδιάκριτα βλέμματα, σίγουρα θα το καταφέρεις.  Και σε μόλις δύο ώρες από την Αθήνα!  Η  εξόρμηση του Σαββατοκύριακου είναι απλή υπόθεση φίλη μου!

Ελπίζω όλα όσα σου έγραψα να σε έπεισαν να το επισκεφτείς το συντομότερο, θα περάσεις αξέχαστα, να το ξέρεις... όποια εποχή του χρόνου κι αν διαλέξεις...
Σε φιλώ γλυκά

CONVERSATION

6 Comments:

1. Αν μας επεισες λέει;; Εννοείται... Τι όμορφος χώρος και το μέρος φυσικά!! Λεπτομέρειες το συντομότερο από κοντά!!

2. Σας έβλεπα στο fb πόσο όμορφα περάσατε!!!Πάντα τόσο ξεχωριστές να είναι οι μέρες σας Μαράκι μου!Λάμπετε!Όμορφη και γελαστή οικογένεια = Ευτυχία !Τι άλλο να ζητήσει κανείς!!Φιλιά πολλά και καλή Χρονιά!!!

3. τι υπεροχος χωρος.... σας εβλεπα κι εγω στο fb και με το δικιο σας είστε τρελαμένοι... Ολα ηταν πανεμορφα και πολύ προσεγμένα!! Να ειστε καλα να ξαναπατε Μαρακι μου! φιλια

4. Τι ωραία Μαρία μου!
    Και του χρόνου να είστε καλά και να περάσετε έτσι όμορφα όπως και φέτος.
    Καλή χρονιά με υγεία! Φιλιά

5. Ζήλεψα σου λέω ζήλεψα!!! Το έχω ήδη πει στον Παναγιώτη, τι λες θα τον πείσω;;; Πάντα τόσο μοναδικά να περνάτε κορίτσι όμορφο!

6. Τι ωραία ανάρτηση Μαρία μου! Υπέροχο το ταξίδι σας από την τοποθεσία, το κατάλυμα, τις δραστηριότητες σας! Τι όμορφα και τα σπιτάκια! Πολύ προσεγμένα πραγματικά! Σας χάρηκα πολύ! Εύχομαι πάντα να είστε έτσι χαρούμενοι!