Ο ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ


Την προηγούμενη εβδομάδα το μικρό μου αγοράκι είχε γιορτούλα στο σχολείο του! Ναι, δεν σου το έχω πει, το μωράκι μου είναι μαθητούδι στον παιδικό σταθμό! Και είχα τη χαρά να τον απολαύσω στη γιορτούλα που ετοίμασαν οι δασκάλες τους για τα Χριστούγεννα.  Τα μικρούλια μας λοιπόν έδωσαν μια μίνι παράσταση με τη βοήθεια των δασκάλων, φόρεσαν τα αγιοβασιλιάτικα σκουφάκια τους και υποδύθηκαν τους βοηθούς του Άη Βασίλη, προετοιμάζοντας τα δώρα για το σάκο του Αγίου...τραγούδησαν τα "τρίγωνα κάλαντα" και στο τέλος φτιάξαμε όλοι μαζί χριστουγεννιάτικες χειροτεχνίες και μελομακάρονα! Φυσικά, δεν έλειψε κι ο Άη Βασίλης από τη γιορτή, ο οποίος τους μοίρασε δωράκια και φωτογραφήθηκε μαζί τους... 
Ο Αναστάσης μου ήταν αγχωμένος και έψαχνε να με βρει κάτω στο κοινό, όμως εκτέλεσε το ρόλο του άψογα, παρόλο που έλειψε και κάποιες μέρες από τις πρόβες τους, λόγω ιώσης!
Η συγκίνηση μου ήταν μεγάλη, δεν σου το κρύβω! Μαμά κουκουβάγια κι εγώ και πολύ, πολύ περήφανη και χαρούμενη! Είχα πολύ καιρό (από τότε που πήγαινε ο μεγάλος μου προνήπια) να βιώσω κάτι τόσο τρυφερό, γεμάτο αθωότητα κι αγάπη! Το μικράκι μου μεγαλώνει...
Και κατά τη διαδικασία των χειροτεχνιών είχε ενεργή συμμετοχή το αστέρι μου!
Και να μην ξεχνάμε...2 μέρες μέχρι τα Χριστούγεννα!
Σε φιλώ











CONVERSATION

3 Comments:

  1. αχ μωρε αυτες οι γορτες .. ποσο συγκινητικες και τρυφερες!! Και τι τελεια μπλουζα φοραει το καμαρι σου!! πολλα φιλια Μαρακι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσο περήφανους γονείς μας κάνουν τα καμάρια μας σε αυτές τις γιορτές που προσωπικά ανυπομονώ να πηγαίνω και δεν χορταίνω να τα βλέπω! Και του χρόνου Μαρία μου! Να χαίρεσαι την όμορφη οικογένειά σου! Καλές γιορτές με αγάπη, υγεία και όμορφες οικογενειακές στιγμές! Φιλιάααα
    Σωτηρία
    www.mylittleworld.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάντα τρέχει το δάκρυ σε τέτοιες εκδηλώσεις. Η συναισθηματική φόρτιση είναι τόσο μεγάλη που με το ζόρι κρατιέμαι. Να χαίρεσαι το καμάρι σου! Πάντα τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Back
to top