XMAS GIVEAWAY ΜΕ ΑΡΩΜΑ YVES ROCHER! (ΕΛΗΞΕ)


Ναι, καλά διάβασες φίλη μου! Νέος διαγωνισμός από μένα για σένα με πολλή αγάπη, από την αγαπημένη μου μάρκα καλλυντικών, Yves Rocher! Ένας διαγωνισμός με άρωμα Κράνμπερυ & Αμύγδαλο! Ένας άπαιχτος συνδυασμός (αν με ρωτάς) από μία εξαιρετική συλλογή για εκλεπτυσμένα γούστα που σε φέρνει πιο κοντά στην καλύτερη γιορτή του χρόνου... τα Χριστούγεννα! 
Σου έχω μιλήσει ήδη για τη νέα αισθησιακή συλλογή προϊόντων περιποίησης σώματος (αφρόλουτρα, κρέμες σώματος & χεριών, βάλσαμο χειλιών), που είναι περιορισμένης έκδοσης (το τονίζω) και βγαίνει σε 7 διαφορετικά σετ συνδυασμών: Μανταρίνι & Κανέλα, Κράνμπερυ & Αμύγδαλο, Αχλάδι και κακάο. Τα εν λόγω σετ, μπορείς να τα δεις αναλυτικά στο έντυπο με τις προσφορές του μήνα, στην σελίδα μου στο fb εδώ
Η δική μου επιλογή, σε πρώτη φάση, είναι το Κράνμπερυ & Αμύγδαλο. Επέλεξα 2 διαφορετικά σετ για να τα δωρίσω, εκ των οποίων το ένα μπορεί να γίνει δικό σου αν ακολουθήσεις τα παρακάτω βήματα. Το σετ που σου χαρίζω, περιέχει:
  • Μία κρέμα χεριών, με βελούδινη υφή, που απορροφάται γρήγορα και έχει αυτό το μοναδικό υπόξινο άρωμα του κράνμπερυ και του αμυγδάλου.
  • Ένα βάλσαμο χειλιών που θρέφει και ενυδατώνει.
ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ:

  • Συμπλήρωσε τη φόρμα συμμετοχής που θα βρεις στο τέλος της ανάρτησης.
  • Κοινοποίησε δημόσια τη φωτογραφία του διαγωνισμού (αν δεν έχεις fb δήλωσε το στη φόρμα).
  • Κάνε like και tag τουλάχιστον έναν φίλο σου.
  • Προαιρετικά ακολούθησε με στην ομάδα μου Yves Rocher Koutsominou για να ενημερώνεσαι για νέα προϊόντα και διαγωνισμούς!
  • Γίνονται δεκτές συμμετοχές μόνο από Ελλάδα!
  • Μπορείτε να δηλώσετε μόνο μια συμμετοχή ανά λογαριασμό email. 

  • H κλήρωση θα γίνει μέσω του Miniwebtool.com και ο/η νικητής/τρια θα ενημερωθεί από εμένα με προσωπικό μήνυμα στο e-mail που θα δηλώσει στη φόρμα συμμετοχής. Σε περίπτωση που δεν εμφανιστεί εντός 2 ημερών από την αποστολή του μηνύματος, η κλήρωση θα επαναληφθεί για την ανάδειξη νέου/ας νικητή/τριας.
  • Tο δώρο δεν ανταλλάσσεται με χρήματα ή με άλλα προϊόν.
  • Η διάρκεια του διαγωνισμού ορίζεται από δημοσίευσής του ως και τη Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2016 και ώρα 23:59.
  • Το δώρο θα αποσταλεί από εμένα με ταχυδρομείο, κατόπιν συνεννόησης. 
Τώρα, αν ψάχνεις ιδέες δώρων για τους αγαπημένους σου. Αν σε απασχολεί τι θα δωρίσεις στη δασκάλα του παιδιού σου, λίγο πριν κλείσουν τα σχολεία. Αν αναζητάς μία ολοκληρωμένη σειρά περιποίησης σώματος για σένα ή  αν ακόμα σε έχει πιάσει πανικός, εν όψει όλων των ονομαστικών εορτών που έρχονται και το budget που πρέπει να διαθέσεις, τότε...μην ανησυχείς φίλη μου! Σου έχω τη λύση! Διάλεξε ένα από τα οικονομικά σετ της Χριστουγεννιάτικης συλλογής μας και βγες από τη δύσκολη θέση! 
Εμπιστεύσου τον μαγικό κόσμο των φυτών! Εμπιστεύσου την Yves Rocher και αφέσου στα χέρια των ειδικών που φροντίζουν για την καλύτερη υγεία του δέρματος μας!!! 




Καλή επιτυχία!
Σε φιλώ!

UPDATE: 22/11/2016

Ο διαγωνισμός έληξε. Υπήρξαν 33 συμμετοχές εκ των οποίων οι 3 ήταν διπλές εγγραφές όπου και ακυρώθηκαν. Μετά από κλήρωση μέσω του miniwebtool, νικήτρια αναδείχθηκε η Έφη Καραγρηγορίου (#12)! Συγχαρητήρια!! Θα αποσταλεί email στην νικήτρια κι αν δεν απαντήσει μέσα σε δύο μέρες η κλήρωση θα επαναληφθεί. Σας ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή.


Η κλήρωση επαναλήφθηκε διότι η προηγούμενη νικήτρια δεν επικοινώνησε μαζί μου! Νέα νικήτρια αναδείχθηκε η Άντζυ Χρόνη aka happy mum angie! Συγχαρητήρια!!!

CONVERSATION

3 Comments:

Back
to top