ΞΥΛΙΝΟ ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ ΚΑΛΑΘΙ ΓΙΑ ΤΗ ΝΟΝΑ!

Καλησπέρα αγαπημένο παρεάκι! Διανύουμε ήδη τη Μεγάλη Εβδομάδα - Μ. Πέμπτη σήμερα - κι εκτός από τις διάφορες προετοιμασίες των νοικοκυρών (βάψιμο αυγών, τσουρέκια, κουλουράκια), ένα από τα πολλά μελήματα όλων μας, είναι το δώρο που θα κάνουμε στο νονό ή στη νονά! Διότι, πώς να το κάνουμε το Πάσχα έχουν την τιμητική τους, τα βαφτιστήρια και οι νονές/νονοί! 
Κατά το έθιμο, αυτές τις μέρες τα παιδάκια περιμένουν από τη νονά/νονό να τους φέρει τη λαμπάδα τους, τα παπουτσάκια τους, ένα τσουρέκι κι ένα σοκολατένιο αυγό! Αντίστοιχα οι κουμπάροι, προσφέρουν ως ένδειξη ευγνωμοσύνης κι αγάπης, ένα τσουρέκι, κόκκινα αυγά κι ένα προσωπικό δώρο (προαιρετικά)! Τουλάχιστον εμείς, έτσι το έχουμε στα μέρη μας, κι έτσι θυμάμαι κι εγώ από μικρή...

Φέτος, ένιωσα κι εγώ την ανάγκη - εκτός από το προσωπικό δώρο κι ένα απλό τσουρέκι - να το οργανώσω λίγο διαφορετικά. Και μιας που καταπιάνομαι πολύ τα τελευταία 2 χρόνια με τις κατασκευές, να φτιάξω κάτι χειροποίητο για τις νονές των αγοριών μου! Για την κουνιάδα μου την Ελένη, που έχει βαφτίσει τον Γιώργο μου & για την αδερφή μου Κυριακή, που έχει βαφτίσει τον Αναστάση μου! 

Η αρχική μου ιδέα, ήταν να φτιάξω χάρτινα πασχαλινά καλάθια, τα οποία θα γέμιζα με διάφορα καλούδια! Οι μέρες όμως πέρασαν και για πότε ήρθε το Σάββατο του Λαζάρου, όπου ταξιδεύαμε για το χωριό μου... δεν το κατάλαβα! Τι να έκανα κι εγώ...? Πήρα μαζί μου ότι υλικά χειροτεχνίας, μπορούσα να σκεφτώ με το σκεπτικό να τα φτιάξω εκεί... για να μη σας κουράζω όμως άλλο, με την πολυλογία μου, περνάω αμέσως στο παρασύνθημα! 

Με υπερηφάνεια σας παρουσιάζω το ξύλινο λαγουδένιο καλαθάκι! Κι όλο αυτό, χάρη στην πολύτιμη βοήθεια του μπαμπά μου (ξυλουργός στο επάγγελμα), που "τσακίστηκε" να υλοποιήσει την φαεινή μου ιδέα!

Ιδού λοιπόν πώς μερικές σανίδες ξύλου θαλάσσης, μεταμορφώθηκαν σε πασχαλινό λαγουδένιο καλαθάκι μέσα σε μία ώρα...
Το ξύλινο λαγουδένιο καλαθάκι, βάφτηκε με βερνίκι και μέσα τοποθέτησα χάρτινο ροζ χορτάρι, μια φωλιά με σοκολατάκια πασχαλίτσες, αυγά, το παραδοσιακό τσουρέκι, ένα σοκολατένιο λαγουδάκι, μια ευχητήρια πασχαλινή κάρτα και το προσωπικό δώρο της νονάς Ελένης - ένα ζευγάρι σκουλαρίκια! Αυτό το καλαθάκι, ταξίδεψε μέχρι την Πάτρα!

Για την άλλη μας νονά - την αδερφή μου, θα ετοιμάσω μία διαφορετική έκπληξη, μιας και βρίσκεται μαζί μας! Ίσως ένα καλαθάκι διαφορετικής κατασκευής, αλλά με πολλή αγάπη εξίσου! 

Διότι ας μην ξεχνάμε φίλοι μου, ωραία όλα όσα βλέπουμε στις βιτρίνες των καταστημάτων, δε λέω, το χειροποίητο όμως έχει άλλη συναισθηματική αξία! Δε συμφωνείτε?
Ελένη μου, χαίρομαι πολύ που σας άρεσε, το δώρο μας! Μια μεγάλη αγκαλιά και πολλά φιλιά από όλους μας! Ευχαριστούμε πολύ για τα υπέροχα δώρα που διάλεξες και φέτος, για τον ανιψιό - βαφτιστήρι σου! Όπως πάντα, το γούστο σου είναι μοναδικό!!! Σ'αγαπάμε νονά μας! 

Καλή Ανάσταση σε όλους μας!
Φιλιά














CONVERSATION

15 Comments:

  1. Υπέροχο το χειροποίητο δωράκι σου είμαι σίγουρη πως θα το χαρούν οι νονές! Καλο Πάσχα εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Αρίστη μου! Ναι, το καλαθάκι άρεσε πολύ στη νονά μας! Χρόνια πολλά, Χριστός Ανέστη! φιλάκια

      Διαγραφή
  2. Αυτά τα αυτιά του κουνελου με τρέλαναν! Και του χρόνου να ξαναφτιάξεις! Καλο Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Σωτηρία μου αυτά τα αυτιά, είναι που με παίδεψαν λίγο παραπάνω! χιχιχι Αν είχα περισσότερο χρόνο στη διάθεση μου, θα τα είχα επενδύσει καλύτερα με το αφρώδες χαρτί! Χρόνια πολλά Χριστός Ανέστη! φιλάκια

      Διαγραφή
  3. Υπεροχο και μοναδικό!!!Μπραβο σας για τον χρονο που αφιερώσατε.Προσωπικα θα το χρησιμοποιούσα όλο τον χρόνο και όχι μονο το Πασχα.
    Καλη Ανάσταση και Καλό Πάσχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέσποινα μου, το ίδιο μου είπε κι η κουμπάρα μου όταν το παρέλαβε! Θα το έχει στο δωμάτιο του μπέμπη, όλο το χρόνο! Της άρεσε πάρα πολύ! Σ'ευχαριστώ που πέρασες! Χρόνια πολλά, Χριστός Ανέστη!

      Διαγραφή
  4. μπράβο και στον εσένα και στον μπαμπά σου! τέλειο το ξύλινο πασχαλινό κουτάκι σας! Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιούλη μου σ'ευχαριστώ πολύ! Ήταν κάτι διαφορετικό, όντως και το αποτέλεσμα μας δικαίωσε! Και να σκεφτείς ότι είχαμε μόνο 2 ώρες στη διάθεσή μας! σε φιλώ!

      Διαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χριστός Ανέστη και να χαιρεσαι τους γιους σου. Το λαγουδάκι είναι τόσο χαριτωμένο που πιστευω θα ξετρελανε τη νονά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μαράκι μου γλυκό! Σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου! Κι εσύ τα δικά σου παιδάκια και να σας ζήσει και το τρίτο, το μικρότερο! φιλάκια

      Διαγραφή
  7. Είναι υπέροχο το καλαθάκι! Φαντάζομαι χαρά που θα έκανε η νονά! Χρόνια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουυυυυυυ, της άρεσε πάρα πολύ Μαράκι! Σ'ευχαριστώ που πέρασες...φιλιά

      Διαγραφή
  8. Φανταστικό! Τι τυχερή η νονά! Χρόνια πολλά! Χριστός Ανέστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Κατερίνα μου, Αληθώς Ανέστη Ο Κύριος! Χρόνια πολλά και σε εσένα! Σ'ευχαριστώ που πέρασες...φιλιά

      Διαγραφή

Back
to top