Μην τρως ότι σου σερβίρουν! - Ένα μενού με Νόμους και με Νου

Source

Την προηγούμενη εβδομάδα επισκεφθήκαμε με τον μεγάλο μου γιο, μία έκθεση βιβλίου που πραγματοποιήθηκε στο δημοτικό σχολείου της γειτονιάς μας! Παράλληλα με την έκθεση βιβλίου έγινε και μια διαδραστική παρουσίαση του βιβλίου "Μην τρως ότι σου σερβίρουν - Ένα μενού με νόμους και με νου"! Στα πλαίσια της σειράς "Παιδική Νομική Βιβλιοθήκη" αυτό είναι το δωδέκατο βιβλίο που κυκλοφορεί, με συγγραφέα την κυρία Ελένη Σβορώνου (βιογραφικό).

Πρόκειται για ένα βιβλίο που απευθύνεται σε παιδιά ηλικίας 8+, το οποίο μας εξηγεί με διασκεδαστικό τρόπο τα πολλά θέματα που καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε σχετικά με τη διατροφή μας. Ο ήρωας του βιβλίου, ο κύριος Φρικασές - ένας γευσιγνώστης φιλόσοφος - μας οδηγεί με τον δικό του μοναδικό τρόπο, σε μία πολιτεία που ήταν κάποτε ο παράδεισος της γεύσης και της υγιούς οικονομίας. Μας δείχνει με πολλά παραδείγματα πώς μπορούμε να προστατευτούμε από τις διάφορες αυθαιρεσίες που γίνονται κατά την παραγωγή της τροφής μας και μας εξηγεί, πώς μπορούμε να έχουμε στο πιάτο μας, τροφή που σέβεται την υγεία μας αλλά και ολόκληρο τον πλανήτη. Με απλά λόγια: δεν πρέπει να τρώμε ότι μας σερβίρουν αλλά να έχουμε άποψη και σωστή ενημέρωση!
Source
Η παρουσίαση του βιβλίου έγινε από την συγγραφέα, με διασκεδαστικό τρόπο, μέσα από διαδραστικό παιχνίδι με τα παρευρισκόμενα παιδιά κι αυτό ήταν κάτι που μας άρεσε πολύ! Υποδύθηκαν κάποιους από τους ήρωες του βιβλίου, συζήτησαν για τα υπέρ και τα κατά των τροφών, τους ζητήθηκε να αναγνωρίσουν τροφές με κλειστά μάτια, απάντησαν σε διάφορες ερωτήσεις της συγγραφέως, σχετικά με την υγιεινή διατροφή, και ως επιβράβευση κέρδισαν σπόρους λαχανικών! Γενικά το διασκεδάσαμε πολύ, μικροί και μεγάλοι! 

Το "Μην τρως ότι σου σερβίρουν - Ένα μενού με νόμους και με νου" έχει μπει στη λίστα των μελλοντικών μας βιβλίο αγορών, μιας και δεν ενδείκνυται (ακόμα), για την ηλικία του Γιώργου μου! Όσοι όμως από εσάς, έχετε παιδάκια σ'αυτό το target group, σας το συνιστώ ανεπιφύλαχτα! Διαβάστε ένα απόσπασμα του βιβλίου εδώ. Στην παιδική σειρά των εκδόσεων της νομικής βιβλιοθήκης, θα βρείτε κι άλλα βιβλία, που απευθύνονται στα παιδιά - τους μελλοντικούς πολίτες της κοινωνίας μας, τα οποία οφείλουν να μεγαλώσουν μαθαίνοντας τους νόμους από νωρίς - με διασκεδαστικό τρόπο!
Από την έκθεση, δεν παραλείψαμε να αγοράσουμε δύο νέα βιβλία, που προστέθηκαν στην παιδική μας βιβλιοθήκη. Θα σας τα παρουσιάσω σε επόμενη ανάρτηση, σύντομα...

Μείνετε συντονισμένοι!
Σας φιλώ γλυκά

CONVERSATION

7 Comments:

  1. Ωραίο μου φαίνεται. Δεν έχει σημασία που δεν είβαι για την ηλικία του γιου σου. Έχει τύχει πολλές φορές να πάρω βιβλία από τη δανειστική που τα διαλέγει η μικρή (4 ετών) τα οποία απευθύνονται σε μεγσλύτερες ηλικίες. Τα διαβάζουμε, φυσικά δεν τα κατανοεί όλα, αλλά μετά "δείχνει" αλλιώς. Προσπαθεί να μιμηθεί συμπεριφορές, επαναλαμβάνει φράσεις, ζωγραφίζει ανάλογα. Το κάθε παιδί παίρνει διαφορετικά πράγματα από το κάθε βιβλίο, φτάνει να έχει και κάποιες ωραίες εικόνες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα Νίκη μου, άλλωστε έχουμε διαβάσει κι άλλα βιβλία που απευθύνονται σε μεγαλύτερα παιδιά, όπως "Μικρός Πρίγκιπας", "Μπέτυ Ρουμπέτη και το νησί του χαμένου θρύλου", "Πίτερ Παν" κι άλλα πολλά... απλά η ίδια η συγγραφέας μου είπε ότι είναι για παιδιά άνω των 8 ετών! Εγώ είχα σκοπό να το αγοράσω, διότι ντρεπόμουν να σου πω την αλήθεια...δεν πειράζει όμως, βιβλία αγοράζουμε μια-δυο φορές το μήνα! Ίσως αυτό να είναι το επόμενο! φιλιά

      Διαγραφή
  2. Ανυπομονω για τις βιβλιοπροτασεις σου Μαρια μου. Ηδη το "Ονειρα γλυκα, αγορια" το εχω παραγγειλει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι τόσο πολύ, που οι προτάσεις μου βρίσκουν ανταπόκριση και θα χαρώ να μου γράψεις τις εντυπώσεις σου! φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  3. Ο κύριος φρικασές! Τί ωραίο όνομα!!!!
    Επίσης πολύ μου αρέσει η νέα σου στήλη! Από ότι φαίνεται θα έχεις ιδιαίτερες και ξεχωριστές προτάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαράκι μου, τι ωραία ιδέα η νέα σου στήλη; Το συγκεκριμένο βιβλίο δεν το ήξερα και δεν σου κρύβω πως μου κίνησες την περιέργεια! Εύχομαι να σας δίνεται η ευκαιρία να λαμβάνετε μέρος σε τέτοιου είδους δραστηριότητες!! Φιλιά πολλά γλυκιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν κι είμαστε μικροί ακόμα για αυτό το βιβλίο φαίνεται πολύ ενδιαφέρον και θα το βάλουμε στην λίστα για τις μελλοντικές αγορές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Back
to top