Σοκολατένια κεκάκια με μπανάνα


Χθες βράδυ αναρωτιόμουν πάλι, τι να ετοιμάσω για το κολατσιό του μεγάλου μου γιου στο σχολείο! Όλο αυτό το διάστημα - από τότε που ξεκίνησε το νηπιαγωγείο - η ιδέα του κολατσιού με "ταλαιπωρεί" λιγάκι... Μεγάλος βραχνάς δε συμφωνείτε? Ποια μανούλα δε θέλει για το βλαστάρι της, ένα κολατσιό νόστιμο, θρεπτικό, που να καλύπτει τις διατροφικές του ανάγκες? Καμία φαντάζομαι... Κι αν σκεφτεί κανείς ότι τα παιδιά βαριούνται εύκολα τα ίδια και τα ίδια, τότε ο βραχνάς γίνεται ακόμα μεγαλύτερος! Προσωπικά, επιδιώκω να υπάρχει ποικιλία στα σνακ που του δίνω στο σχολείο για την ώρα του δεκατιανού! Κι απ'όσο καταλαβαίνω την απολαμβάνει και ο ίδιος, αν κρίνω από τα άδεια ταπεράκια που μου επιστρέφει! Επιλέγω εύκολες και νόστιμες λύσεις όπως ομελέτες, τηγανίτες, ξηρούς καρπούς, φρούτα, γιαούρτι με μέλι ή με δημητριακά, μπισκότα, μπάρες δημητριακών και κέικ, εννοείται όλα σπιτικά!  

Και εκεί που αναρωτιόμουν λοιπόν βραδιάτικα ... μου ήρθε η έμπνευση...απευθείας από την κατάψυξη του ψυγείου μας! Την προηγούμενη εβδομάδα είχα φτιάξει σοκολατένιο κέικ μπανάνα. Η φόρμα που χρησιμοποίησα όμως για να το ψήσω ήταν μικρή, συνεπώς μου περίσσεψε αρκετή δόση μείγματος, την οποία και φύλαξα σ'ένα μπολ στην κατάψυξη. Το μείγμα αυτό ήρθε να μου δώσει τη λύση που ζητούσα... Σοκολατένια ατομικά κεκάκια με μπανάνα. Γέμισα 12 θήκες muffins και ιδού το αποτέλεσμα! Αφράτα, μυρωδάτα, νόστιμα κεκάκια για πρωινό, δεκατιανό ή και για να απολαύσετε τον καφέ ή το τσάι σας. Η συνταγή που σας δίνω είναι η κλασική συνταγή για κέικ, μόνο που (όπως πάντα) έβαλα κι εγώ τη δική μου πινελιά, προσθέτοντας κουβερτούρα και λιωμένη μπανάνα!

Σοκολατένια Κεκάκια με Μπανάνα

Υλικά
500 γρ. αλεύρι που φουσκώνει μόνο του
250 γρ. μαργαρίνη
250 γρ. γάλα
400 γρ. ζάχαρη 
4 αυγά
1 κ.γ. μπέικιν πάουντερ
4 κ.σ. κακάο
1 βανίλια ή/και ξύσμα λεμονιού / πορτοκαλιού
1 μπανάνα
1 κουβερτούρα + 1/2 (187γρ)

Εκτέλεση

  • Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς με αντιστάσεις.
  • Σ'ένα κατσαρολάκι ζεσταίνουμε το γάλα και το περιχύνουμε πάνω από την κουβερτούρα και αφήνουμε στην άκρη το μείγμα να κρυώσει.
  • Σε ένα μεγάλο μπολ κοσκινίζουμε το αλεύρι, το μπέικιν πάουντερ, τη βανίλια και το κακάο.
  • Στο μίξερ χτυπάμε τη μαργαρίνη με τη ζάχαρη μέχρι να αφρατέψουν.
  • Προσθέτουμε στη συνέχεια ένα ένα τα αυγά και συνεχίζουμε το χτύπημα για λίγο ακόμα.
  • Έπειτα, προσθέτουμε στον κάδο του μίξερ εναλλάξ το αλεύρι και το σοκολατένιο μείγμα και τέλος τη λιωμένη μπανάνα και συνεχίζουμε το ανακάτεμα με το χέρι (μαρίζ) μέχρι να ανακατευτούν καλά όλα τα υλικά.
  • Μοιράζουμε το μείγμα σε θήκες muffins ή σε φόρμα κέικ & ψήνουμε για 15 - 20 λεπτά.
  • Γαρνίρουμε προαιρετικά με ζάχαρη άχνη.



CONVERSATION

12 Comments:

  1. ΑΑαααα δεν πάει άλλο!!! ή σταματήστε να ανεβάζετε τέτοιες συνταγές ή ξεκινήστε delivery για τις εγκυούλες μαμαδο-bloggers!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα Έλενα μήπως μας κρύβεις κάτι περί εγκυμοσύνης? Οκ παύση για μερικές μέρες λοιπόν με τις συνταγές....χαχαχα

      Διαγραφή
  2. Μαρία δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω με το σχόλιο της Έλενας! Ε πραγματικά δηλαδή δεν πάει άλλο αυτή η κατάσταση! χαχαχαχαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρθούλα μου σε καταλαβαίνω... φαντάσου εγώ που δεν είμαι έγκυος κι έχω συνέχεια λιγούρες για γλυκά! Ε όπως καταλαβαίνεις υποκύπτω κάθε φορά σ'αυτές και όλο κάτι φτιάχνω! Και να σκεφτείς δεν τα αναρτώ όλα...χιχιχι

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραία τα κεκάκια σου!! Ο συνδυασμός σοκολάτας και μπανάνας είναι απλά φανταστικός!! Ευχαριστούμε για τη συνταγή !! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Αθηνά μου θα συμφωνήσω απόλυτα! Γι'αυτό άλλωστε και τον συνδυασμό αυτό τον τιμούμε ιδιαίτερα στην οικογένεια... πότε με κεκάκια, πότε με τηγανίτες ή κρέπες κτλ κτλ Φιλιά κι από εμένα

      Διαγραφή
  4. Μαρία μου τέλεια! Υπέροχο snack για τα τέκνα μας!!
    Φιλιά πολλά! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασικά η δικαιολογία είναι τα παιδιά χιχιχι, γιατί τα περισσότερα τα τρώμε εμείς οι μεγάλοι! χιχιχι φιλιά

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Μαράκι...γιάμι, γιάμι δεν λες τίποτα! φιλιά

      Διαγραφή
  6. Φτάνει πια ρε Μαρία…
    Μας τρέχουν τα σάλια κάθε φορά..
    Δεν μένουμε και κοντά να σου ‘ρχομαι για γευσιγνωσία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σοκολάτα και μπανάνα! Υπέροχος συνδυασμός! Θα το κάνω σε κανονική φόρμα κέικ να έχουμε να τρώμε και να ευχαριστιόμαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Back
to top