Στη Βροντού...με θέα τον Όλυμπο!

Δόξα τω Θεώ, είμαστε από τους τυχερούς ανθρώπους,  διότι έχουμε εξοχικά (πατρικά σπίτια) σε δύο διαφορετικούς προορισμούς! Πού χρήματα πια για νησιά και εξωτικούς προορισμούς (όχι ότι γυρίσαμε και πολλά μέρη δλδ!)? Πάνε αυτά, να ήταν κι άλλα! Πλέον, σ'αυτούς τους δύσκολους καιρούς που ζούμε, είμαστε ευχαριστημένοι και με τα λίγα, τα απλά.  Έστω κι αν επαναλαμβάνονται κάθε χρόνο... Δεν έχει σημασία! Σημασία ΕΧΕΙ που μπορούμε ακόμα να πηγαίνουμε διακοπές, ενώ μια μεγάλη μερίδα ανθρώπων δεν έχουν αυτή την πολυτέλεια!

Το χωριό Βροντού, τόπος καταγωγής του μπαμπά σας, βρίσκεται στους πρόποδες του Ολύμπου. Λένε, ότι πήρε αυτό το όνομα, από τη δυνατή ροή του νερού που έρεε ορμητικά από το βουνό, μιας και το αρχαίο χωριό ήταν χτισμένο δίπλα στο ρέμα της Αγίας Τριάδας (ξωκλήσι του 14ου αιώνα χτισμένο πάνω σε βράχο απότομης πλαγιάς, με απίστευτη θέα προς τις απότομες βουνοκορφές του Ολύμπου - εκεί όπου βαφτίστηκε κι ο Αναστάσης μας!)

Φέτος το επισκεφθήκαμε αρχές Αυγούστου, με το που βγήκε σε άδεια ο μπαμπάς σας. Εκεί μας περίμεναν οι γονείς του, ο παππούς Γιώργος και η γιαγιά Ζωή, ότι που είχαν έρθει από Γερμανία για τις καλοκαιρινές τους διακοπές!

Οι διακοπές μας κι εκεί, συνέχισαν να κυλούν ήρεμα, ξέγνοιαστα, χαρούμενα, πότε λίγο πιο βαρετά, πότε με περισσότερο ενθουσιασμό... Συνεχίσαμε τα απογευματινά μας μπάνια στις παραλίες της Πλάκας Λιτοχώρου, όπως στο "Μήλο"  - μια από τις αγαπημένες σου Γιώργο μου, στο Βαρικό, αλλά και στη Λεπτοκαρυά όπου πήγαμε ένα μεσημέρι για φαγητό όλοι μαζί!

Συνεχίσαμε επίσης να τρώμε ασταμάτητα διάφορες αλμυρές και γλυκιές λιχουδιές (από Σεπτέμβρη δίαιτα..χιχιχι), δεν θα ξεχάσω το βράδυ εκείνο που κατεβήκαμε παραλία Κατερίνης και μέσα σε μιάμισυ ώρα φάγαμε καλαμπόκι, μαλλί της γριάς, σουβλάκια και παγωτό μηχανής (ναι, ναι όλα αυτά και με τη σειρά που τα αναφέρω).

Επίσης βολτάραμε αρκετές φορές στον πεζόδρομο της Κατερίνης με τις πολλές καφετέριες και τα καταστήματα. Πότε για έναν απλό καφέ, πότε για την μπουγάτσα του Χαλκίδη (η καλύτερη μπουγάτσα  EVER με τυρί, κρέμα, κιμά ή σπανάκι) και πότε για ψώνια, ένεκα των καλών εκπτώσεων, λόγω τέλους εποχής!

Μέσα σ'όλα αφιερώσαμε χρόνο στους συγγενείς και στους φίλους, που είχαμε να δούμε από το προηγούμενο καλοκαίρι. Να πούμε τα νέα μας, τα παλιά μας και να μοιραστούμε ιστορίες τα ζεστά βράδια στη βεράντα του σπιτιού μας, προσπαθώντας μάταια να δροσιστούμε!

Όσο για εσάς, μικρά μου τερατάκια, παίξατε ατέλειωτες ώρες, πότε πλατσουρίζοντας στην φουσκωτή πισίνα, πότε κάνοντας ποδήλατο στην πίσω αυλή του προπάππου σας, πότε πηδώντας ασταμάτητα στο τραμπολίνο που σας αγόρασε ο παππούς, πότε ποδόσφαιρο με την ξαδέρφη σας τη Βιβή πότε κάνοντας ανασκαφές  στον τενεκεδένιο κουβά-σκαμπό, του μπαμπά σας, ψάχνοντας για κανένα παιχνιδάκι, από εκείνα που του έχει φυλαγμένα η γιαγιά!!

Εννοείται ότι επισκεφθήκαμε πάλι φέτος τον παιδότοπου της περιοχής για ακόμα περισσότερο παιχνίδι αλλά και την καφετέρια του χωριού "Το σπιτάκι". Να δω πώς θα σας "κλείσω" από Σεπτέμβρη μέσα στο διαμέρισμα, που έχετε καλό μάθει τόσον καιρό...αχ η δόλια η μάνα τι θα τραβήξω!

Ένα πρωινό ξεκινήσαμε για πεζοπορία μέσα στο δάσος. Προορισμός μας η πράσινη λίμνη, μια τοποθεσία κοντά στο εκκλησάκι & το αγίασμα της Αγίας Κόρης, στη βορεινή πλευρά του Ολύμπου. Μαγευτικό τοπίο, μας πήρε τα μυαλά! Όπως λέει κι ο μπαμπάς σας, καλή η θάλασσα, μεγάλη αγάπη αλλά και το βουνό είναι μια τρέλα! Και τι βουνό! Ολόκληρος Όλυμπος...

Εκείνο όμως που μου έκανε ξεχωριστή εντύπωση στις φετινές μας διακοπές, στη Βροντού, είναι η βόλτα μας στο ορειβατικό καταφύγιο "Κρεβάτια" του θείου Κωσταντή, πάνω στον Όλυμπο, ψηλά στα 1000 μέτρα... για τούτη όμως τη βόλτα θα σας μιλήσω σε άλλη ανάρτηση, οσονούπω!

Σύνολο 10 μερούλες, κάτσαμε στο χωριό του μπαμπά σας. Πέρασαν γρήγορα οφείλω να πω... σα νεράκι! Ραντεβού και πάλι του χρόνου, να είμαστε καλά!

Παραμονή Δεκαπενταύγουστου επιστρέψαμε όλοι μαζί στο χωριό της μαμάς. Με το καραβάκι, από Γλύφα, περάσαμε απέναντι...στον Αγιόκαμπο.

Ένα χωριό σε γιορτινή διάθεση, με την εκκλησιά του να έχει φορέσει τα καλά της, λόγω της τιμητική της - "Κοίμησις της Θεοτόκου" - κατάμεστο από ξένους και Έλληνες παραθεριστές και φυσικά με το κλασικό πανηγύρι της χρονιάς!
Και οι διακοπές μας συνεχίζονται εκεί απ' όπου ξεκίνησαν...

CONVERSATION

9 Comments:

1. Έλα βρε Μαράκι!! Ήρθατε στη γειτονιά μας, μπορεί να παίζαμε και στην ίδια παραλία. Κι εμείς πάμε συχνά στον Μύλο για μπάνιο. Από την Βροντού δε είναι η κουμπαρούλα μου, συγχωριανή του άντρα σου!! Του χρόνου με το καλό θα χαρούμε να σας ξεναγήσουμε και σε άλλα μέρη!
    Πάντως τα ευχαριστηθήκατε τα μπάνια σας φέτος. Καλή συνέχεια!!

1. Αλήθειααααα? Κρίμα που δεν το γνώριζα, θα το πίναμε το καφεδάκι σίγουρα! Δεν πειράζει του χρόνου πρώτα ο Θεός, θα κανονίσουμε συνάντηση και γιατί όχι ξενάγηση σε μέρη που δεν έχουμε επισκεφθεί ακόμα... Αν τα ευχαριστηθήκαμε λέει... δύο μήνες διακοπές κάναμε... φιλάκια

2. Αυτά είναι!!!
    Πάντα τέτοια Μαρία μου!!
    Καλή συνέχεια!

1. Σ'ευχαριστώ Ζωή μου, κι εσείς να περάσετε τέλεια στις διακοπές σας! φιλιά πολλά

3. Τι υπεροχο φωτογραφικό υλικό! ζηλεψα η αλήθεια είναι! πάντα τέτοια μαράκι!

1. Σ'ευχαριστώ Μαχούλα, αν είχα και μια καλή φωτογραφική μηχανή, οι λήψεις θα ήταν πολύ καλύτερες από του κινητού μου! Δε βαριέσαι... φιλιά πολλά

4. Φίλη μου φαίνεται πως περνούσατε πολύ όμορφα και στα Βόρεια της Ελλάδος!!~τα μικρά είναι κουκλιά!!ειδικά ο Αναστάσης είναι λες και βλέπω άλλο παιδάκι από τότε που τον κούρεψες!!~Καλή σχολική χρονιά στα μικρά μας !!~Καλό χειμώνα δεν θα πω από τώρα φυσικά!πολλά φιλιά!

1. Ναι Εύη, όταν υπάρχει καλή διάθεση και ωραίο περιβάλλον, παντού περνάς όμορφα! Τις διακοπές μας και φέτος τις ευχαριστήθηκα πολύ...δυο μήνες ήταν αυτοί! χιχιχι Ναι τα μωρά μου, μεγάλωσαν, σωστά αντράκια έγιναν! Καλό φθινόπωρο να έχουμε και καλή σχολική χρονιά στα παιδιά μας! Σε φιλώ

5. Τι όμορφα!!!
    αγαπούμε και εμείς πολύ τα χωριά μας, τυχεροί που μπορείτε να μείνετε εκεί τόσο μεγάλο διάστημα!
    Συμφωνώ μαζί σου, πολύ προνομιούχοι οσοι έχουν χωριά, για να περάσουν τις διακοπές τους...
    πάντα να περνάτε τόσο όμορφα!

φιλιά πολλά, Αλεξία

και μια ερώτηση: είχα διαβάσει παλιότερα για την αγία Κόρη,αλλά δεν θυμάμαι πολλά. Μήπως ξέρεις αν μας πεις λίγα περισσότερα στοιχεία;