Χρωματίζω κάρτες και φακέλους για τα Χριστούγεννα - Εκδόσεις Ίκαρος

18 μέρες για τα Χριστούγεννα και έχω ήδη μπει στη διαδικασία των προετοιμασιών! Οργανώνω σιγά σιγά κάποια πράγματα στο μυαλό μου, κατασκευές που θέλω να φτιάξω - λίγα πράγματα βέβαια φέτος λόγω έλλειψης χρόνου (δυστυχώς😞) - και φυσικά τις ευχετήριες καρτούλες που θα συνοδεύσουν τα δώρα μας στα αγαπημένα μας πρόσωπα! Αυτές μου αρέσει να τις φτιάχνω μόνη μου ή παρέα με τα παιδιά! Έχω πάρει το κολάι πια και ευτυχώς ιδέες υπάρχουν άπειρες στο pinterest και στο διαδίκτυο γενικά. Ξεκίνησα την αναζήτηση, αποθηκεύοντας κάποιες ωραίες εικόνες... Προχθές όμως που πήγα στο βιβλιοπωλείο της γειτονιάς μου για να αγοράσω κάτι στο γιο μου για το σχολείο, έπεσα πάνω σ'ένα ξεχωριστό βιβλίο που με εντυπωσίασε! Έρωτας κεραυνοβόλος ένα πράγμα... Το αγόρασα χωρίς δεύτερη σκέψη! 
Το βιβλίο «Χρωματίζω κάρτες και φακέλους» για τα Χριστούγεννα, είναι καλαίσθητο και σε κερδίζει τόσο με τα χρώματα του εξώφυλλου όσο και με το περιεχόμενό του! Πρόκειται για ένα καταπληκτικό βιβλίο με 24 κάρτες και τους αντίστοιχους φακέλους που μπορείς να ζωγραφίσεις μόνη σου. Έχω να σου πω ότι η όλη διαδικασία είναι διασκεδαστική και φυσικά άκρως αγχολυτική! Επιπλέον, αυτό που μου έκανε την μεγαλύτερη εντύπωση σ'αυτό το βιβλίο είναι τα σχέδια που υπάρχουν σε κάθε κάρτα ή φάκελο, τα οποία έχουν όμορφες λεπτομέρειες και το κάθε ένα είναι μοναδικό! Ζωάκια, στοιχεία της φύσης και χριστουγεννιάτικες λεπτομέρειες που σε ταξιδεύουν! Το λάτρεψα!
xromatizo-kartes-kai-fakelous-xristougenna-ekdoseis-ikaros
Αν κι εσύ αγαπάς τη ζωγραφική, τότε πάρε τις ξυλομπογιές και τους μαρκαδόρους σου και χρωμάτισε με τα πιο απίθανα χρώματα τις σελίδες αυτού του  βιβλίου για να μαγέψεις τους παραλήπτες σου!
Εγώ σκοπεύω να φτιάξω τις δικές μου μοναδικές κάρτες και να τις χαρίσω στους φίλους μου και στην οικογένειά μου. Εννοείται ότι δεν απευθύνεται μόνο στα παιδιά παρόλο που θα το βρεις στη στήλη παιδικά των εκδόσεων Ίκαρος, πρόκειται για ένα βιβλίο για όλες τις ηλικίες. Αυτή είναι η πρώτη που ξεκίνησα να ζωγραφίζω, δεν είναι μαγική?
Ο μεγάλος μου γιος ξεκίνησε ήδη με την πρώτη κάρτα του και μάλιστα βρήκε τη διαδικασία υπέροχη!! Άλλωστε είναι ένα παιδί που αγαπά τη ζωγραφική. Θέλει να τη χαρίσει στη νονά του, μου είπε...




CONVERSATION

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου

Back
to top