ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΣΤΕΦΑΝΙ ΑΠΟ ΚΟΡΜΟΥΣ ΔΕΝΤΡΟΥ

Στη σημερινή ανάρτηση σου έχω εναλλακτική πρόταση για χριστουγεννιάτικο στεφάνι που θα διακοσμήσει την πόρτα του σπιτιού σου τώρα τις γιορτές. Χειροποίητο στεφάνι από κορμούς δέντρου! 
rustic-christmas-wreath
Η αλήθεια είναι πως ήθελα να το φτιάξω από πέρυσι που το είχα δει στο pinterest, αλλά δεν είχα προλάβει. Φέτος όμως τα κατάφερα! Και είναι η πρώτη μου χριστουγεννιάτικη κατασκευή.
Χρησιμοποίησα ξύλινες ροδέλες από κλαδιά ελιάς 2 διαμέτρων, λίγα κλαράκια από ψεύτικο έλατο με γκι, κουκουνάρια, λινάτσα για το φιόγκο, μερικές ακόμη κορδέλες σε γήινες και κόκκινες αποχρώσεις, καθώς κι ένα ξύλινο κλειδί και φυσικά πιστόλι σιλικόνης.

Είναι πανεύκολη κατασκευή και άκρως δημιουργική! Και το αποτέλεσμα φυσικά μου άρεσε πολύ! Υπάρχουν άπειρες ιδέες αν το ψάξεις κι εσύ στο διαδίκτυο. Όρεξη να έχεις και πολλή φαντασία! Η χαρά της δημιουργίας είναι ανεκτίμητη φίλη μου!
Καλή δημιουργική συνέχεια!
12 days till Christmas🎄🎄🎄

CONVERSATION

4 Comments:

  1. Πόσο όμορφο!! Μπράβο Μαράκι μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσο όμορφο!! Μπορείς να κάνεις πολλά με τις ροδέλες, αλλά δεν είχα σκεφτεί το στεφάνι! Υπέροχο! Και του χρόνου κορίτσι!! ❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάρα πολλά Χρυσή μου! Εγώ γενικότερα αγαπώ τις ξυλοκατασκευές! Καλές γιορτές να έχουμε!

      Διαγραφή

Back
to top