Christmas diy #2: Cinnamon Sticks Candles


Καλημέρα, καλημέρα! Τι μου κάνετε παρεάκι? Μπήκατε στο πνεύμα των Χριστουγέννων ή όχι? Ελάτε, λίγες μέρες έμειναν για να ξεκινήσουμε να μετράμε αντίστροφα! Από χριστουγεννιάτικες κατασκευές πώς πάτε? Προσωπικά έχω εκστασιαστεί, το έχω ρίξει στις κατασκευές για τα καλά! Ετοιμάζω διάφορα! Έχω πάρει μέρος σε διάφορες χριστουγεννιάτικες ανταλλαγές με καρτούλες και δωράκια - εννοείται όλα χειροποίητα - και είμαι πολύ ενθουσιασμένη! Προσπαθώ να αξιοποιήσω δημιουργικά τις ώρες μου στο σπίτι (καταπολεμώντας έτσι και την "κατάθλιψη" που με έχει πιάσει εξαιτίας της οικονομικής κρίσης), φτιάχνοντας απλά αλλά όμορφα πραγματάκια, με πολλή αγάπη και μεράκι! 

Στο σημερινό μου post, θα σας δείξω μία τέτοια diy κατασκευή, την οποία είχα δει παλιότερα στο διαδίκτυο και συγκεκριμένα στο pinterest και μου είχε αρέσει πολύ! Θα μετατρέψουμε απλά κεριά του εμπορίου, σε κάτι πιο γιορτινό, ότι πρέπει για τις μέρες που έρχονται. 
Κεριά βανίλιας, διακοσμημένα με στικ κανέλας ή αλλιώς Cinnamon Sticks Candles! 

Τα υλικά που χρησιμοποίησα είναι:

  • 2 κεριά με άρωμα βανίλιας μεσαίου μεγέθους
  • Σπάγκο
  • Cinnamon sticks
  • Selotape
  • Αποξηραμένα πορτοκάλια

Αρχικά κόλλησα σελοτέιπ γύρω από τα κεριά, ώστε να μπορούν να σταθούν τα ξυλάκια κανέλας.
Έπειτα, στερέωσα ένα ένα τα ξυλάκια γύρω από το κερί και τέλος έδεσα γερά με τον σπάγκο μου. 
Το ένα κερί μου το άφησα τελείως απλό, ενώ στο δεύτερο κόλλησα κι ένα αποξηραμένο πορτοκάλι, έτσι για αλλαγή! χιχιχι
Τέλος...αυτό ήταν!


Δεν είναι πανεύκολο? Πραγματικά μ'αυτή την κατασκευή ξεμπέρδεψα μέσα σε δέκα λεπτά (το πολύ)
Πώς σας φαίνονται, δεν είναι πολύ όμορφα? Απλά αλλά όμορφα! Επίσης να σας πω ότι είναι πολύ αρωματικά, φανταστείτε να τα ανάψω κιόλας!
Οι κατασκευές συνεχίζονται πυρετωδώς, μείνετε συντονισμένοι !
Σας γλυκοφιλώ!


CONVERSATION

17 Comments:

  1. Υπέροχα και αυτά Μαρακι μου!!! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Γιάννα μου, την καλημέρα και τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  2. Τρελαίνομαι για τη μυρωδια της κανέλλας αλλά και της βανίλιας! Τελεια η πρότασή σου λεω να την κάνω κι εγω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Ντίνα μου, να τα φτιάξεις, θα μοσχομυρίσει το σπίτι σου αρώματα! Άλλωστε αυτή η κατασκευή είναι τόοοοοο εύκολη! φιλάκια

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφα τα κεράκια σου σου, πανεύκολα και μυρωδάτα. Επίσης ιδανικό και για δωράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα που το λες Αθηνά μου, δεν το είχα σκεφτεί! Τέλεια ιδέα για δώρο, έχεις δίκιο! φιλιά

      Διαγραφή
  4. Πολύ πολύ όμορφα!
    και όπως λέει μαι φίλη : "με τις κατασκευές αδειάζει το μυαλό".
    Εγώ το έχω ρίξει στο πλέξιμο και στη ραπτική :)

    φιλιά πολλά, Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αδειάζει δεν λες τίποτα, Αλεξία μου! Με ταξιδεύει! Σ'ευχαριστώ πολύ, φιλάκια πολλά!
      Υ.Σ.: Ζηλεύω που δεν έχω μάθει πλέξιμο ή ραπτική!

      Διαγραφή
  5. Καταπληκτικά Μαράκι μου! Η μυρωδιά θα είναι πραγματικά υπέροχη!!!
    Θυμάμαι πέρισυ έβαζα στα καλοριφέρ μια φλούδα πορτοκάλι και κανέλα και μύριζε υπέροχα όλο το σπίτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και που να τα ανάψω Μάρθα μου, θα πλημμυρίσει το σπίτι αρώματα! Καλό αυτό με τις φλούδες πορτοκαλιού, θυμάμαι το κάναμε κι εμείς παλιά στο πατρικό μου...τότε που χρησιμοποιούσαμε σόμπα για θέρμανση! φιλάκια

      Διαγραφή
  6. Πανέμορφα, οικονομικά και γρήγορα! τι άλλο να ζητήσει κανείς από μια κατασκευή!!?? και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδικά στις μέρες μας, που είναι πολύ δύσκολες Μάχη μου, τέτοιες εύκολες κι όμορφες κατασκευές δίνουν μεγάλη χαρά! Σ'ευχαριστώ, φιλιά

      Διαγραφή
  7. Great idea!!!
    Would you like to follow each other? let me know...
    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Hi Marcela and welcome! Thanks for your comment! Why not, that's blogging...sharing and communicating! kisses

      Διαγραφή
  8. Πάρα πολύ όμορφα!! Τρελαίνομαι με την μυρωδιά της κανέλας τώρα το Δεκέμβρη! Μου φτιάχνει τη διάθεση και μου υπενθυμίζει πως πλησιάζουν οι γιορτές!! Τώρα ψήνομαι να τα φτιάξω και εγώ.. :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ελεαννάκι, και βέβαια να τα φτιάξεις! Θα περιμένω να δω φωτογραφία σου! Κι εμένα μ'αρέσει πολύ η κανέλα! φιλιά

      Διαγραφή
  9. Βανίλια και κανέλα θα κάνουν υπέροχο συνδυασμό! Είναι και πολύ όμορφα για γιορτινό δωράκι! Αναμένω να δω τι άλλα καλούδια θα μας φτιάξεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Back
to top